Találkozók
A 2014-es évre tervezett találkozók:

április 13. szombat
Tököl

***

június 28. szombat
Balatonboglár - Parti Sétány

Heti autó


Bejelentkezés



Regisztráció

FaceBook



Naptár

2017 Szeptember
H K SZ CS P SZ V
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Szavazás
Mikor legyen 2012 első találkozója?
 
március 17.
29% / 15 szavazat
március 17.
 
március 24.
10% / 5 szavazat
március 24.
 
március 31. - ütköző rendezvény: Tuningshow
37% / 19 szavazat
március 31. - ütköző rendezvény: Tuningshow
 
április 7. - ütköző esemény: Húsvét
0% / 0 szavazat
április 7. - ütköző esemény: Húsvét
 
április 14. - ütköző rendezvény: Gyorsulási verseny, Tököl
10% / 5 szavazat
április 14. - ütköző rendezvény: Gyorsulási verseny, Tököl
 
április 21.
15% / 8 szavazat
április 21.
 
Összes szavazat: 52
Partnerek













Magunkról Történelem Linkek Adás-Vétel
Galéria Tagok Támogatók Fórum
-->7.generációs Celica USA vs. Eu<--
[exMadMag]
2011-03-28 16:08:30
Sajnos nem, mert a Celicáról leírt dolgok saját tapasztalatból vannak...
Viszont most lesz a találkozónk, április 2-án és szerintem lesz kint MK1-es MR-2.


[sanyi1991]
2011-03-02 22:20:20
ezt mr2 mk1 hez is le tudnád írni?


[exMadMag]
2008-09-15 00:53:20
Tipusjelek:
S - európai VVT-i
TS - európai VVTL-i
GT - amerikai VVT-i
GT-S - amrikai VVTL-i

Amiről már messziről meg lehet ismerni a két kivitelt, az az antenna elhelyezése:
Az európain a szélvédő felett van középen, míg az amerikain a jobb hátsó sárvédőn van a helye.
A többi külső jel megváltoztatható, vagy az optikai tuning során eltűnik.

A kiviteltől független további különbségek:
- Klíma az amerikaikon manuális, itthon digitális.
- Rádió... úgy általában a hi-fi rendszer.
- Első lámpák (nem csak hogy szimmetrikus/asszimetrikus)
- DLR /daylight running/ az amerikai kivitelen nem kell a világításkapcsolóhpz nyúlni.
- Az európai verzióból hiányzik a tempomat.

GT vs. S :
- A kéziváltó a GT-ben 5 míg az S-ben 6 sebességes. Az automata mindkettőben 4 fokozatú.
- A GT-n hátul dobfék, míg európában tárcsa van és általában csak ez utóbbiban van ABS.

GT-S vs. TS:
E két változat között a mdellfrissítésig nem sok különbség volt.
- A váltó 6.fokozata más áttételű.

A modellfrissítés előttig egyik Celicában sem volt az ABS-en kívül más aktív biztonságtechnikai dolog!!! (VSC, TRC, VSV)

A modellfrissítés utánni változások:
2002-es modellév (2001.08. utánni gyártás)
- A gyengébbik modell megkapta az erősebbik első fékjeit mindkét kontinensen.
- A zöld műszerfal és rádió világítást mindenhol sárgára cserélték.
- Az óraegység karaktereit áttervezték és más az LCD grafikája is.
- Az erőssebik modell kapott TORSEN önzáró difit meg kipörgés gátlót és menetstabilizátort.

ÉS modellfrissítés után a GT-S már nem 192le, hanem csak 180, mert a revlimitjét levitték 8250f/min-ről 7600f/min-re és elektromos fojtószelepet kapott.

folyt.köv.


[exMadMag]
2008-09-15 00:25:06
Sokan, sokszor kérdezték már, hogy mi a különbség az európai és az amerikai kivitel között. Többek kérésére itt összgyüjtöm az információkat.