Találkozók
A 2014-es évre tervezett találkozók:

április 13. szombat
Tököl

***

június 28. szombat
Balatonboglár - Parti Sétány

Heti autó


Bejelentkezés



Regisztráció

FaceBook



Naptár

2017 Szeptember
H K SZ CS P SZ V
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Szavazás
Mikor legyen 2012 első találkozója?
 
március 17.
29% / 15 szavazat
március 17.
 
március 24.
10% / 5 szavazat
március 24.
 
március 31. - ütköző rendezvény: Tuningshow
37% / 19 szavazat
március 31. - ütköző rendezvény: Tuningshow
 
április 7. - ütköző esemény: Húsvét
0% / 0 szavazat
április 7. - ütköző esemény: Húsvét
 
április 14. - ütköző rendezvény: Gyorsulási verseny, Tököl
10% / 5 szavazat
április 14. - ütköző rendezvény: Gyorsulási verseny, Tököl
 
április 21.
15% / 8 szavazat
április 21.
 
Összes szavazat: 52
Partnerek













Magunkról Történelem Linkek Adás-Vétel
Galéria Tagok Támogatók Fórum
-->Nem létező típushibák...<--
[viktor]
2009-07-29 12:41:45
Sziasztok!
Én most nemrég vettem 1 T18-as 2.0 16v celicát. Ilyen apróságok vannak hogy: generátor csapágy sikít, még arra se volt időm hogy megnézessem hogy mi, de hátul a futóműnél kopog valami. A váltó kicsit kezd szinkronos lenni, és van 1-2 kisebb rohadás az aljánál. Viszont összesen ennyi és nagyon olcsón vettem, szóval belefér...


[LionTR]
2008-09-15 12:31:45
T16-os celin típushibák:

- önindító
A kulcsot a gyújtáskapcsolóban elfordítva a kocsi csak egy halk kattanással válaszol. A probléma bagatel, az önindítót szétvedve egy hozzáértő szaki gyorsan orvosolni tudja, általában kontakthiba.

- TVIS szelepsor:
A pillangószelepeket tartó csavarok hajlamosak kilazulni, ekkor egyrészt nem zár rendesen a pillangószelep, ami ugye nem megfelelő működés, de az igazi veszélyt az jelenti hogy kieshet a csavar, egyenesen bele a motorba.
A kilazult csavart egy éles sípoló hang jelzi ahogy a levegő "átfütyül" a résen. Páran beszívtuk ezt, mert senki nem tudta megmondani mi okozza a dolgot, remélem más nem fog így járni!
Nekem egy dugattyú ment gallyra meg a csapágyak, de volt akinek kettétört egy vezérműtengelye a beeső csavar miatt.
Szintén nem bonyolult orvosolni, csak szét kell szedni és meghúzni a csavart (én azt ajánlom egy kis pillanatragasztót is adjunk neki), csak a tömítéseket kell pluszba kifizetni.

- bukólámpa nem nyílik
Nyitómotor szénkeféit kell cserélni.


[exMadMag]
2008-09-15 01:17:43
Mint azt tudjuk egy Toyota sosem romlik el... de ha mégis és ez több autóval is előfordul, akkor már lehet rendszert keresni benne...
Hogy mikre gondolok itt? Például a T18-as Celica hátsó keresztlengőkarjainak "szilentjeire"... vagy a T23-as Celica váltójának szinkronproblémáira...

Szóval gyüjtsük itt össze, kinek milyen problémái voltak az autójával, hogy kiderüljenek a típushibák!