Találkozók
A 2014-es évre tervezett találkozók:

április 13. szombat
Tököl

***

június 28. szombat
Balatonboglár - Parti Sétány

Heti autó


Bejelentkezés



Regisztráció

FaceBook



Naptár

2017 November
H K SZ CS P SZ V
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Szavazás
Mikor legyen 2012 első találkozója?
 
március 17.
29% / 15 szavazat
március 17.
 
március 24.
10% / 5 szavazat
március 24.
 
március 31. - ütköző rendezvény: Tuningshow
37% / 19 szavazat
március 31. - ütköző rendezvény: Tuningshow
 
április 7. - ütköző esemény: Húsvét
0% / 0 szavazat
április 7. - ütköző esemény: Húsvét
 
április 14. - ütköző rendezvény: Gyorsulási verseny, Tököl
10% / 5 szavazat
április 14. - ütköző rendezvény: Gyorsulási verseny, Tököl
 
április 21.
15% / 8 szavazat
április 21.
 
Összes szavazat: 52
Partnerek













Magunkról Történelem Linkek Adás-Vétel
Galéria Tagok Támogatók Fórum
[Toyota Celica] [Toyota Supra]

Toyota MR2

1985 Az első generációs MR2-t (Mid-engined, Rear-drive, 2 seats - középmotoros, hátsókerekes,2 üléses) 1.6L DOHC motorral mutatták be az USA-ban.
1985 Motor Trend elismeri az MR2-t az "Az év import autója" -nak.
1988 Kompresszoros motorral is bemutatkozik ez a generáció. 30%-kal több lóerő, 4 sebességes automata vagy 5 sebességes kézi sebességváltóval.
1991 Elkészül a második generáció. Teljesen új autó, hosszabb, szélesebb, nehezebb és erőteljesebb. 2,2 literes 4 cilinderes 16 szelepes autók gördültek ki a gyárakból csak 135 lóerővel. Szintén kiadtak belőle turbófeltöltős típust is, ami már 200 lóerós volt.
1991 Új felfüggesztést kapott elől és hátúl 15"kerekek, ezzel növelve az autó kezelését.
1992 Elnyeri a Motor Trend-nek "A legjobb vétel" tesztjét.
1994 Módósították a hátsó kinézetét és tovább finomították a felfüggesztéseket. Alapfelszereltség lett a légzsák és a légkondicionáló.
1995 Júniusban befejezik ennek a generációnak a gyártását.
2000 Megjelenik egy teljesen új generációs MR2 Spyder 1,8 literes twin-cam-es 16 szeleps VVT-i motorral.
2002 Mr2 Spyder lett az első USA-beli Toyota modell, amiben kuplunk nélküli szekvenciális váltó található.


Összefoglalás
1985-90 (1. generáció)

1991-99 (2. generáció)

2000 felett (3. generáció)